27 Ekim 2010 Çarşamba

Veeeeee sonunda!

Sonunda 25 Ekim 2010 tarihinde canım oğlumun da dişi çıktı. Ne yalan söyleyeyim dişler kaşındıkça kaşınıyor ama dişin ucu bir türlü gözükmüyordu. Ay çok beyazladı, bugün yarın çıkar desem de bu işten ümidimi kesmiştim. Ama oğlum sürprizini yaptı minik dişin ucu gözüktü...

Şimdi efendim sıfır kilometre dişlerimizle neler yapıyoruz?

1- İlk başta güç denemesi yapıyoruz. Bunun için ihtiyacımız olan anne-baba parmağı, 2 adet yeni çıkmış ve keskin minik dişler, melek masumiyeti ve sevimliliği...İşte bu kadar. İlk önce en sevimli yüzümüzle anne veya babaya yaklaşıyoruz, ki bu durumda kendileri kurban oluyorlar. Sonrasında parmak inceleme havasında anne-baba parmağı ağıza alınıyor, ısırılıyor ve kurban çığlık atana kadar bekleniyor. Çığlık duyulduktan sonra hiçbir şey olmamış gibi ısırmaya devam ediliyor. Bu sefer acı içindeki anne-baba en sevimli tavrını takınıyor, küçük meleği güldürüyor ve parmağını kurtarıyor.

2- Kemirme denemeleri yapılıyor. Favorimiz simit! Çocuklarım Türk olduklarını hemen ispatladılar. Ne de olsa simit, kuru fasulye-pilav, baklava milli yiyeceklerimiz! Bunları sevmeyenlerin soy ağacını iyice kontrol etmeleri gerekir :) Biz de içgüdülerimizin çağrısına ses vererek susamlarını çıkardığımız simitleri kemiriyoruz. Simitle süper diş kaşınıyor.

3- Herşeyi ısırıyoruz. Oyuncaklar, kendi ellerimiz ve ayaklarımız, kardeşimizin el ve ayakları, dişlik vs. Kısacası kapsama alanımızda her ne varsa :)

Birazdan köpeğin kuyruğu ısırılacak!

Kızımın çok seçkin bir ağız tadı vardır. Geyik etine bayılır! Buradaki mağdurumuz Ikea'dan aldığımız turuncu geyik...




El yetmediğinde ayak da ısırılır!


1 yorum:

  1. AMANİNNNNNNNNNNNNNNNNNN MAŞALLAHHHHHHHHHHHHH yaaa kocaman olmuş keltoşlarr...yaaa mini minnacıktı bunlarrrr...yerim onları bennn..çok tatlılar yyaa..dişleri bile çıktı demek maymunların..ah bir kısmet olmadı canım buluşmakk vallahi..benim cep bozuldu..mefta..telde kayıtlı bütün nolar gitti bunlardan biride seninki :( neyse tuğçeden aldım ..arayacağım ve BU SEFER KESİN BULUŞALIM BULUŞTURALIM BÜTÜN MAYMUNLARIII..bu arada beni hiö aradınmı bilmiyorum bebitom ama tanımadığım noları açmama gibi bir huyum vardır..millet bana uyuz oldu zaten..mesaj atıp açsana ben ayşeyim fatmayım dşye belirttikten sonra ben cebi açıyorumm :)) işte buda benim maymunluğumm....kuzum yeni evinde hayırlı uğurlu olsun..güzel günlerde Allah oturmayı nasip etsin bebişlerinle aşkınla sevdiklerinle canım..bende bir pazar cücü ile geçicem o taraflara müstakil evlere sitelere bakacağız..komşu olurmuşuz birde :)) öpüyorummmm canımm bızdıklarıdaaaa

    YanıtlaSil