12 Ocak 2011 Çarşamba

On yüz bin milyon baloncuk:)

Yeni favori oyuncağımız balonlar! Balonun her çeşidini çok seviyoruz. Hem köpükleri hem de bildiğimiz klasik balonları... Hele köpük balonlarını hayretle takip ediyoruz, baktık ki korkulacak birşey yok peşinden koşup (yani hızla emekleyip) patlatıyoruz.
Artık köpük balonları yapmak için de özel oyuncaklar var. Çocukluğumda biz bir telden halka yapardık. Sonra banyoya girip saatlerce çıkmazdım. Evde ne kadar sabun, şampuan ve deterjan varsa bunları değişik oranlarda karıştırıp, en sağlam, en renkli ve en büyük balonları oluşturacak özel karışımlar hazırlardım. Gizli formülüm hazır olunca balkona çıkar, gururla balonlarımı etrafa saçardım. Üst kat komşumuz da balkona çıkar, ki o benden bir yaş daha büyüktü, biz de balonlarımızı yarıştırırdık. Her nedense aşağıda da muhakkak iki çocuk daha olurdu. Onlar da hem jüri üyeliği yapar hem de balonları yakalamaya çalışırlardı.Benim tabi ki mesafe avantajım vardı. Birinci katta oturduğumuz için çocuklar benim balonlarım hakkında yorum yapabiliyorlardı ancak komşumuzunkiler ikinci kattan gelene kadar yolda patlıyorlardı :) Ehhh mecburen yarışmayı ben kazanıyordum...
Şimdi de bizimkilerin balon macerası;
Not: bu resimler bir ay önce çekildi. Artık oyun parkımızda yumuşak yorganlar yok. Normal düzene geçtik. Çünkü artık emekliyor ve hatta ayağa kalkıyoruz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder