10 Ağustos 2010 Salı

Bir dalda iki kiraz

Bir dalda iki kiraz, biri al biri beyaz... Hayır efendim, ikisi de bembeyaz, pamuk gibiler :) İkiz bebeklerim Ezgi ve Atakan önümüzdeki hafta 5 aylık olacaklar. Zaman o kadar çabuk geçti ki onların hikayelerini anlatmak ve merak edenlerle yaşadıklarımızı paylaşmak için ancak vakit bulabildim. Acemi bir blogger olduğumdan sayfanın düzensizliğini mazur görmenizi rica ederim...
Peki ne oldu da birden blog yazarı olmaya karar verdim? Aslına bakarsanız bunun birkaç sebebi var. Birincisi; bebeklerim hergün büyük bir hızla büyüyorlar. Zaman hızla akıyor şeklinde bir klişe vardır ya, bizde zaman sel gibi akıyor, yetişemiyoruz nefesimiz kesiliyor. Bu yüzden ikizlerimizin maceralarını kayıt altına alalım da sonradan hafızamızı zorlayarak "Ne zaman diş çıkarmışlardı?" diye düşünmeyelim dedim. İleride de çocuklarımız için güzel anılar olur düşüncesiyle... Diğer bir sebep ise "Leyla, ikizler nasıl? Hani fotoğraf gönderecektin göndermedin. Nasıllar? Büyüdüler mi?" sorularına cevaben arkadaş ve akrabalarımız için hazırlamayı düşündüm. Dediğim gibi ikizlerden masallar anlatacağım sizlere. Gökten 3 elma düştü; biri bu masalı yaşatanlara (ikizlerim ve kocam), biri anlatana, biri de dinleyenlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder